Ostkustens Pärla

Varmt välkomna till Västervik och Ostkustens Pärla!

Anmälan och information om de olika klasserna hittar du här: Anmälan Ostkustens Pärla 2024

I klasser med A/B- eller A/B/C-nivåer måste man välja en av nivåerna. Det går exempelvis inte att vara med i både 11 A och 11 B.

Grön boll i 9, 10 och 11 C.

Vid många anmälningar kan det även bli spel på plexipavebana i Gunnebo (15 km söder om Västervik, Bruksvägen 13).

Boende: Övernattning i klassrum (50 meter från banorna) inkl. frukost i tennishallen, 200 kr/person/dygn (gäller även föräldrar eller andra medföljare). Medtag egen sovutrustning inkl. madrass/liggunderlag. Meddela oss på tavling@wtrk.se så snart som möjligt om vi ska reservera plats.

Övriga boenden: https://www.vastervik.com/boende/
Västervik är en attraktiv sommarstad med många besökare, så tänk på att boka hotellrum tidigt.

Westerviks Tennis & Racketklubb Idrottsgatan 4 B 593 50 Västervik

Tel: 0490-212 25 (vardagar kl. 9.00-13.00) E-post: info@wtrk.se