Hitta hit

Stefanhallen och utebanorna ligger inne på Bökensveds Sportcenter i Västervik. Inne på området precis intill hallen finns 15 parkeringsplatser. Huvudgrinden till Bökensved vid Idrottsgatan är öppen kl. 8.00-21.00 på vardagar och kl. 9.00-18.00 på lördag och söndagar (obs! stängt när det är fotbolls- och hockeymatcher). Då går det bra att köra in med bil och parkera vid tennishallen. Du kan även köra in vid grinden vid ishallen, Plivit Trade-hallen, och parkera där och sedan gå över fotbollsplanen till oss. Övriga tider (och om alla p-platser är upptagna) kan du parkera på den stora parkeringen framför sporthallen och simhallen. Gå sedan till höger förbi Actic och in genom grinden så ser du vår anläggning.

Westerviks Tennis & Racketklubb Idrottsgatan 4 B 593 50 Västervik

Tel: 0490-212 25 (vardagar kl. 9.00-13.00) E-post: info@wtrk.se